Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Thursday 5 May 2011

my collection...

dari kecik aku da mula minat dengan makhluk allah yg bertali nie..tpi sbab rule family yg alwayz nk ktorg ade own prinsip n effort if nk dapatkn something tu so agak lambat la aku nk bergelumang dengan instrument nie,,,terpakse kowt keje dengan pakcik wat reban sume time kecik..(nie cerita benar x caye tnye mk aku)..sebelum dapat my own ibanez aku join gak band2 kampung aku men untuk rumah2 kawen coz nie jew jalan paling cepat nk dapat duit..4 info aku starting ngn dgan drum..even drum agy feel dari bnde alah nie tpi bagi aku gtar nie laen..so after 2 month i got my own ibanez rg..
n nie lak sx epi-phone after aku masuk poly..tak lame agy mungkin kn jadik milik "si dia"..tpi x pew aku tak kesa pown..anything 4 her..

yg nie lak saki baki pic2 gitar lama aku yg aku still simpan..( i means pic nie un ade kat fon mmbr aku after fon aku "lemas" kat sagil..so sume memory ngn gitar2 aku da elang..

No comments:

Post a Comment